گروه ببر سرخ

طرفداران پرسپولیس

گروه ببر سرخ

طرفداران پرسپولیس

با سلام خدمت تمام دوستان گرامی


اول اینکه چرا افتخار نمی دهید که یک نظر  بدهید


دوم اینکه امروز می خواهم باز هم در مورد شهرام شکوهی برایتان بنویسم



دوستان ایشان در حال حاظر در صدد تهیه ی یک فول آلبوم هستند و تنها کاری که از دست ما بر می آید تا به ایشان امید دهیم رای دادن به ایشان در سایت تاپ توئنی هست ما با انتخاب کردن ایشان می توانیم از رتبه 16 بالاتر بیاریمشان



                              لطفا از شهرام شکوهی حمایت کنید

باز هم شهرام شکوهی

سلام دوستان من امروز می خواهم آهنگ شهرام شکوهی را برای کسانی که آن را دانلود نکردند بنویسم تا آن ها هم کمی لذت ببرند و دو تا عکس هم از ایشان برایتان می گذارم




 

         





                              

بیا با من مدارا کن که من مجنونم و مستم

                                                         اگر از عاشقی پرسی بدان دلتنگ آن هستم

                             

بیا با من مدارا کن که من غمگین و دل خستم

                                                            

                                                        اگر از درد من پرسی بدان لب را فرو بستم


بیا از غم شکایت کن که من هم درد تو هستم

                                                           

                                                         اگر از هم دلی پرسی بدان نازک دلی خستم


بیا از درد حکایت کن که من محتاج آن هستم 


                                                   اگر از از زخم دل پرسی بدان مرحم بر آن بستم



                              مجنونم و مستم به پای تو نشستم   

                                آخر ز بدی هات بیچاره شکستم                           

                              مجنوم و مستم به پای تو نشستم

                               آخر ز بدی هات بیچاره شکستم



برو راه وفا آموز که من بار سفر بستم


                                                          اگر از مقصدم پرسی بدان بار سفر بستم


برو عشق از خدا آموز که من دل را بر او بستم


                                                         اگر از عاقبت پرسی بدان ازدام تو جستم



                                 مجنونم و مستم به پای تو نشستم   

                                    آخر ز بدی هات بیچاره شکستم

                                 مجنونم و دستم به دامان تو بستم

                                  هشیار شدم آخر از دام تو جستم


 

مجنو..................................................نم و مستم


عاش...........................................................ق   عاشقم و خستم                                                            

سلام دوستان


با عرض تاسف باید بگم که آهنگ فوق العاده ی شهرام شکوهی در top20 رتبه شانزدهم رو کسب کرد و جالب تر این که آهنگ زیبای ابی در رتبه دوم قرار گرفت و آهنگ حسین استیری که فکر نمی کنم خواننده ی عالیی باشد بالاتر از ابی و در رتبه اول قرار گرفت



ولی من هنوز نا امید نشدم و هنوز هم برای اول شدن شهرام شکوهی تلاش می کنم لطفا" شما هم بیشتر کمک کنید و بدانید که هر روز یک بار می توانید یک لیست انتخاب کنید و اگر هر روز شهرام شکوهی no1 لیست تان باشد تاثیر به سزایی دارد

با سلام خدمت دوستان عزیز


از حمایت هایتان در رابطه با شهرام شکوهی متشکرم حالا امشب ساعت 7:00 برنامه top20 از pmc پخش می شود و می توانید هنر شهرام را نظاره گر باشید

شهرام شکوهی

با سلام خدمت تمام دوستان عزیز پس از مدتی غیبت دوباره برگشتم و حالا می خوام درباره یک خواننده  فوق العاده برایتان صحبت کنم


اسم ایشان هست = شهرام شکوهی


ایشان مطمئنا" پدیده موسیقی ایرانی هستند که در برنامه Next Persian Star خود را به مردم معرفی کردند اما به دلیل یک سری اتفاقات عجیب و ناداوری های بعضی ها که اسمی ازشون نبرم بهتره در مرحله نیمه نهایی حذف شدند اما نا امید که نشدند هیچ بلکه با جدیت بیشتری به کارشون ادامه دادند


ایشون سبک فلامنگو را با سبک کلاسیک ایرانی تلفیق کردند و مدت ها زحمت کشیدند تا این سبک ساخته شود


شهرام شکوهی خودش ترانه سرایی و آهنگسازی می کند و تمام شعر هایش کار خودش هست


در پایان باید بگم که او یک خواننده بی نظیر است


لطفا به سایت pmctop20.com بروید و به ایشون رای دهید تا در برنامه top20 که از شبکه pmc پخش می شود آهنگ مدارا NO.1 شود.

 





این هم آهنگ مدارا به صورت موزیک ویدئو وMP3  لطفا دانلود کنید و لذت ببرید


آهنگ با کیفیت MP3 192

آهنگ با کیفیت MP3 128









دانلود ویدیو با لینک مستقیم :
Shahram Shokoohi - Modara